Noutomyymälä: Annerman Oy, Ulkoniitynkuja 13, 01660 Vantaa, ark. 9.00 - 15.00
Kysy meiltä :

Toimitus & Palautus

Tilausten toimitus ja toimituskulut:
  • Kaikki hinnat ovat verollisia, varasto Vantaalla.
  • Itsenouto 0 euroa, ei muita kuluja.
  • Kotiinkuljetuksen hinta painon mukaan.
  • Itella postipalvelut.
  • SmartPOST pakettiautomaatit.
  • Tuotteiden pakkauksissa käytämme kierrätysmateriaalia.

Toimitus

  • Kuljetusliike soittaa annettuun GSM-numeroon ennen toimitusta.
  • Normaalisti toimitusosoitteessa tulisi olla joku paikalla tarkastamassa ja kuittaamassa toimituksen. Mikäli näin ei ole, on huolehdittava siitä, että annettuun GSM-numeroon saadaan yhteys kun toimitus on tulossa. Kuljetusliike hoitaa alueesta ja tuotteesta riippuen, emmekä pysty takaamaan soiton ajoitusta, paitsi että kuljettaja soittaa viimeistään jos toimitusosoitteessa ei ole vastaanottajaa. Tällöin mahdollisesta purusta pitää sopia suoraan kuljettajan kanssa. Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, eikä häntä tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa ja veloitamme mahdollisesta turhasta kuljetuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.
  • Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Sinun tulee tavaraa vastaanottaessasi tarkistaa, että toimitus on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Säästä aina rahtikirja/lähete.
  • Mikäli havaitset ongelmia toimituksessa tai tuotteissa, toimi seuraavasti: Ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoitusta, tee siihen kirjallinen merkintä virheistä, mahdollisimman seikkaperäisesti ja selkeästi.
  • Ota välittömästi yhteyttä meihin. Jos mahdollista - tee valokuvat vahingoista - pakkausesta ja tuotteesta.
  • Huomaa, että ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä, jää vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, sinulle.
  • Mikäli tuote noudetaan postista, lähetyksen vahingoittumisesta tulee tehdä merkintä heti lähetyksen vastaanoton yhteydessä postin virkailijan opastuksella.

    Palautukset ja reklamaatiot
    • Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse kotituli((at))kotituli.fi tai postitse Annerman Oy, Ulkoniitynkuja 13, 01660 Vantaa
    • Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
    • Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on normaali 14 vuorokauden palautusoikeus ja normaalit valmistajan/maahantuojan myöntämät takuuehdot
    • Mahdollisista palautuksista on aina otettava meihin yhteyttä etukäteen sähköpostitse tai puhelimitse, jolloin sovitaan palautustavasta.
    • Palautus voi tulla kyseeseen vain, jos tuote on täydellisen jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Pakatuissa tuotteissa myös pakkauksen on oltava ehjä ja avaamaton.
    • Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä, vaan palautus hoidetaan asiakkaan kustannuksella.Emme lunasta postiennakolla tai jälkivaatimuksella lähetettyjä tuotteita vaan rahat palautetaan vasta kun olemme saaneet palautetut tuotteet takaisin. Lisäksi palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan ja käyttämättömiä, lukuun ottamatta selkeitä tuotevirhetapauksia.
    • Jos toimittamamme tuote on epäkuntoinen tai toimituksemme on ollut virheellinen, voit palauttaa lähetyksen ja toimitamme oikean/virheettömän uuden tuotteen palautetun tilalle veloituksetta.
    • Tilauksen mukaan valmistettuja tai tehtaalta asiakasta varten tilattuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita emme ota palautuksena vastaan
    • Mikäli Posti tai matkahuolto palauttaa virheellisten yhteystietojen vuoksi noutamattoman lähetyksen tai lähetystä ei ole muusta syystä noudettu ja siitä syystä lähetys palautuu meille, palautetaan ennakolta maksettu kauppasumma asiakkaan tilille todellisilla toimituskuluilla (lähetys- ja palautusrahti) vähennettynä.
  • Tilaustuotteet

    Tilauksen mukaan valmistettuja tai tehtaalta asiakasta varten tilattuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita emme ota palautuksena vastaan. Tilaustuotteilla on kuitenkin normaali takuu, eli epäkuntoiset, vaurioituneet, väärät tuotteet vaihdetaan/korjataan veloituksetta.

    Takuu, mahdolliset laatuvirheet

    Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Takuuaika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä. Mikäli havaitset ongelmia toimittamissamme tuotteissa, autamme sinua saamaan yhteyden tuotteen valmistajaan/maahantuojaan ja varmistamme omalta osaltamme asian moitteettoman hoidon. Ota siis tarpeen tullen yhteyttä myös näissä asioissa. Vastaamme tuotteen laadusta, ja virheellinen tuote joko korvataan uudella tai sen voi palauttaa. Sen sijaan emme vastaa mahdollisen laatuvirheen mahdollisesti aiheuttamista välillisistä kuluista.

    Osalla tuotteista on luvanvarainen asennus

    Osa myymistämme tuotteista edellyttää luvat omaavan ammattilaisen tekemää asennusta. Mm. suuri osa myymistämme sähkötarvikkeista on sellaisia, jotka saa asentaa vain rekisteröity sähköalan ammattilainen. Tiettyjä pieniä sähkötöitä saa tehdä myös tavallinen sähkön käyttäjä, jos osaa varmasti tehdä ne oikein ja turvallisesti. Sähköasennuksista löytyy lisätietoa Tukesin sivuilta www.tukes.fi, mistä löytyy myös urakoitsijarekisteri, ja Tukesin oppaasta. Asiakkaan tulee perehtyä sähköasennusten turvallisuudesta annettuihin lakeihin ja määräyksiin.

    Annerman Oy:n luottoluokitus:


    Takaisin
    ilmavesilämpöpumput profil.fi
    IP osoitteesi: 54.162.139.105
    Copyright © 2017 Kotituli.fi. Powered by Zen Cart
    Lämpöakut